Advertisement

נסראללה בוכה - N12 - מול המצלמה: חסן נסראללה בוכה - נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים).

נסראללה בוכה - N12 - מול המצלמה: חסן נסראללה בוכה - נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים).. בהתייחסו לרצח העם הנעשה בסוריה, אמר נסראללה כי הוא תומך בהפסקת האש והדגיש כי זו האמונה שלו והדת שלו: משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו. עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. בסביבת נסראללה טוענים כי מקור הפרסומים בחוגים המתנגדים לחיזבאללה ובישראל. ואני תובעת ממנה דין וחשבון על אחריותה לעסק.

לכן, אם התינוק בוכה ועבר פרק זמן זה מהאכלה הקודמת, סביר להניח. שמועות על הידרדרות במצבו של נסראללה החלו בעקבות נאומו בשבוע שעבר שבו נראה חיוור, הרבה להשתעל ונראה סובל מקשיי נשימה. משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו. היא תמיד שמחה היא תמיד מחייכת היא תמיד חזקה היא לעולם לא נשברת. ואני תובעת ממנה דין וחשבון על אחריותה לעסק.

‫הללו - הקרן לקידום ישראל בעולם - ניקי היילי יקירת העיר ...
‫הללו - הקרן לקידום ישראל בעולם - ניקי היילי יקירת העיר ... from lookaside.fbsbx.com
השחרור בשנת 2000 היה הבסיס לזמן הניצחונות. למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. בוכה בלילות / חגי ציבולסקי. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: שמועות על הידרדרות במצבו של נסראללה החלו בעקבות נאומו בשבוע שעבר שבו נראה חיוור, הרבה להשתעל ונראה סובל מקשיי נשימה. עוד מעט הקרן החדשה תתרים כסף גם את עבורו, כי איראן במשבר כלכלי ולא יכולה לתמוך בחיזבאללה. חיזבאללה תומך בכל הפסקת אש ובעד כל מהלך שיעצור את שפיכות הדמים. אך למה, אמא, למה זולגות הדמעות בעצמן?

حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק:

נסראללה, שנשא אמש כמדי שנה נאום בנושא יום העאשוראא, נשבר לפתע כשהחל לדבר על האימאם חוסיין. נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים). בעבר היו דיווחים כי נסראללה חלה בסרטן. משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו. זו תחילת הגאולה, אמר נסראללה. שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום לאיומיו של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה ולפיהם על ישראל לספור עד מיליון לפני שהיא בוחרת לפתוח מולה חזית. נסראללה אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בוכה על הפסד דאעש וכי מה שהעניקו הקיצוניים האלו לישראל לא ניתן לה כבר עשורים נסראללה המשיך להזכיר את המבצע המוצלח של ארגונו ושל צבא לבנון. לדברי ליברמן, אני ממליץ לנסראללה להישאר בבונקר. חיזבאללה תומך בכל הפסקת אש ובעד כל מהלך שיעצור את שפיכות הדמים. באשר לשתיקה הממושכת בה נקט נסראללה, נמסר. לכן, אם התינוק בוכה ועבר פרק זמן זה מהאכלה הקודמת, סביר להניח. הרשימה הזאת מתייחסת לממשלת ישראל משום שאני אזרחיתה. בהתחלה כשמקריאים את השם הבטן מתכווצת, אח״כ כשמקרינים את התמונה הלב בוכה וכשמציינים את התאריך בו נפלו ושם המבצע/מלחמה:

3 נעצרו, הבלם היה מושבת במשך חודש. הוא מכנה את האדמה הזאת כאדמה שלו. מה שקרה באזור בשנים האחרונות הוא נס. הרשימה הזאת מתייחסת לממשלת ישראל משום שאני אזרחיתה. היא בוכה בלילות לבדה ואין לה איש שיחזיק את ידה וירגיש עד כמה היא פגועה עד כמה היא טובה והזמן לא יעשה את שלו לבדו.

סדרת תמונות מצחיקה וטיפשית מציגה מה קורה כשמשלבים בין ...
סדרת תמונות מצחיקה וטיפשית מציגה מה קורה כשמשלבים בין ... from www.pitria.com
בוכה בלילות / חגי ציבולסקי. נסראללה אמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בוכה על הפסד דאעש וכי מה שהעניקו הקיצוניים האלו לישראל לא ניתן לה כבר עשורים נסראללה המשיך להזכיר את המבצע המוצלח של ארגונו ושל צבא לבנון. הרשימה הזאת מתייחסת לממשלת ישראל משום שאני אזרחיתה. בסביבת נסראללה טוענים כי מקור הפרסומים בחוגים המתנגדים לחיזבאללה ובישראל. במצבים אלו אני ממליצה לחולם לקיים תפילה לנפטר,לתרום תרומה עש הנפטר,סעודה על. היא תמיד שמחה היא תמיד מחייכת היא תמיד חזקה היא לעולם לא נשברת. נכון לעתה חרושת השמועות אינה מוגבל בהכרח לכלי תקשורת ישראליים. השחרור בשנת 2000 היה הבסיס לזמן הניצחונות.

למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר.

קסניה סבטלובה משחזרת כיצד הסתננה למעוז חזבאללה בלבנון. משדרים ברדיו של חיזבאללה חמש פעמים ביום קליפ של נסראללה ובו נאמר שישראל היא ישות לא חוקית, לא לגיטימית ואין לה עתיד על אדמתנו. במהלך הנאום, בעודו מזכיר את דברי החכמים השיעים, פרץ נסראללה בבכי והלהיב את הנוכחים. נורית אכלה התפוח, הפרח זרקה בחצר והלכה לשחק עם ילד אחר. העיתונאי הטורקי הבכיר מאטא סוטאקלו אף הוא דיווח כי מצבו של מכל חיזבאללה קשה, כמו גם כלי התקשורת mepa. בהתחלה כשמקריאים את השם הבטן מתכווצת, אח״כ כשמקרינים את התמונה הלב בוכה וכשמציינים את התאריך בו נפלו ושם המבצע/מלחמה: מדוע הכריז חסן נסראללה על 'ניצחון אלוקי' על חורבות הרובע השיעי בתום מלחמת לבנון השנייה. נסראללה בוכה כמו ילדה (נקרא 784 פעמים). היא בוכה בלילות לבדה ואין לה איש שיחזיק את ידה וירגיש עד כמה היא פגועה עד כמה היא טובה והזמן לא יעשה את שלו לבדו. באשר לשתיקה הממושכת בה נקט נסראללה, נמסר. השחרור בשנת 2000 היה הבסיס לזמן הניצחונות. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. סירובו של נסראללה לקבל את הפסקת האש שמציע האום רק מעיד על כוונותיו האמיתיות.

אך למה, אמא, למה זולגות הדמעות בעצמן? הוא התפטר לאחר שהוזהר מהתנקשות בחייו בזמן הקרוב (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. עופרת יצוקה, צוק איתן, מלחמת לבנון השנייה, זה מכה בי שוב עם זכרון ישיבות הקבינט הארוכות. בעבר היו דיווחים כי נסראללה חלה בסרטן.

חסן נסראללה - Lavis
חסן נסראללה - Lavis from www.news-desk.co.il
בעבר היו דיווחים כי נסראללה חלה בסרטן. בהתייחסו לרצח העם הנעשה בסוריה, אמר נסראללה כי הוא תומך בהפסקת האש והדגיש כי זו האמונה שלו והדת שלו: בהתחלה כשמקריאים את השם הבטן מתכווצת, אח״כ כשמקרינים את התמונה הלב בוכה וכשמציינים את התאריך בו נפלו ושם המבצע/מלחמה: כשרואים את חסן נסראללה בוכה, יש פה אנשים שזה כואב להם. קסניה סבטלובה משחזרת כיצד הסתננה למעוז חזבאללה בלבנון. השחרור בשנת 2000 היה הבסיס לזמן הניצחונות. כאן תוכלו להעלות תמונות וסרטוני וידאו, לשתף הספדים, לכתוב זיכרונות ואף לשתף חברים ומשפחה. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים.

ועל זה נלמד בבית הספר היסודי המונח הספרותי האנשה.

סירובו של נסראללה לקבל את הפסקת האש שמציע האום רק מעיד על כוונותיו האמיתיות. למרות ההפגנות בכיכרות, והדברים החריפים על שר הביטחון וממשלת ישראל בכנסת, ואפילו דבריו של וליד חמיס, סגן ראש העיר היקר. בהתייחסו לרצח העם הנעשה בסוריה, אמר נסראללה כי הוא תומך בהפסקת האש והדגיש כי זו האמונה שלו והדת שלו: חיזבאללה ניצח כוחות שמומנו עי כל. דף ההנצחה של נסראללה ניסו כלאתי, שנת פטירה: עצוב, בוכה ומבקש עזרה, לבוש בגדים מרופטים, ערום,רעב. השחרור בשנת 2000 היה הבסיס לזמן הניצחונות. אך למה, אמא, למה זולגות הדמעות בעצמן? העיתונאי הטורקי הבכיר מאטא סוטאקלו אף הוא דיווח כי מצבו של מכל חיזבאללה קשה, כמו גם כלי התקשורת mepa. נכון לעתה חרושת השמועות אינה מוגבל בהכרח לכלי תקשורת ישראליים. בנאום ניצחון מיוחד ששודר הלילה טען נסראללה כי נתניהו והבכירים הישראלים הם אלו שבוכים על המפלה של עוד מדברי נסראללה בנאום הניצחון: חיזבאללה תומך בכל הפסקת אש ובעד כל מהלך שיעצור את שפיכות הדמים. היום קרא מזכל חזבאללה לבני העדה השיעית לבל יפגעו בגופם במהלך.

הוא מכנה את האדמה הזאת כאדמה שלו נסראללה. מי זה אל חוסיין אבו עבדאללה?

Posting Komentar

0 Komentar